Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan sosyal ağlara ve dizmafevkü bilgisayarlar, tabletler, akıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca akım ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı yetişmek ciğerin en yaygın kullanılan dijital pazarlama kanallarının detaylı açıklamalarını aşağıda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en skolastik ve en dobra malum dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli müşteri yolculuğu temas noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak ciğerin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni kızılırsınız. Elektronik posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, müşteri serarı hikayeleri, örnek olay incelemelerine bağlanaklar ve teknik özetler evet da iş özetleri üzerine marifet ciğererebilir. E-postalarınızın yalnız silinmek yerine açılmasını ve okunmasını peylemek ciğerin değer sunmak eleştiri önem taşır. Kişiye özel ciğererik ve nispet çekici teklifler katılımı çoğaltmak dair çok teamüle yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem zanaat hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve nispet çekici olmalıdır. Bununla müşterek çok skorda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir muvazene ihdas etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en canlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Sefa ve tetebbu ciğerin video izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda dü milyarı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B almaçları hem de B2C tüketicileri satın gelgel kararlarını video sebebiyle veriyor. Video pazarlama bellik ayırtındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını zaitrır. Blog hapishaneğine gömülü videolar, B2B ve B2C ciğererik pazarlama stratejilerinin yıllardır korner taşı konumunda. Video üleşmek, hapishaneğinizi henüz çokça insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü semt sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim araçları kanallarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşdamızlık teşvik edin. Videolarınız kesik ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu nispet çekici şekilde sunmak çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal iletişim araçları, sınırlı bir gaye kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız bentlantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi sosyal iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize vabestedır. Feysbuk hala dünyanın en mefret sosyal iletişim araçları platformudur. Twitter B2B almaçları arasında hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın iktibas döngüsünün erken aşamalarında B2B almaçları ile bentlantı ihdas etmek ciğerin harika bir makam. Her sosyal iletişim araçları platformu farklı ciğererik türlerine ehil olsa da bütünü berenarı video/fotoğraf odaklıdır. Bu nedenle ciğererik oluştururken bunları sosyal iletişim araçları üzerinden ne lağvetmek istediğinizi her devir göz önünde bulundurun ve buna bakarak organize binan. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği ciğerin, pazarlamacılar var olan her platformdan en dobra şekilde yararlanmak ciğerin dijital pazarlama taktiklerini sürekli uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz çokça etkin kullanıcıevet ehil. Kısa mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin indinde kesik mesaj, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Yalnız sosyal medyada olduğu üzere mesajlar kesik ve öz olursa koygun hale gelir. Pazarlama ekipleri, ancak metin ciğeraziz kesik mesaj hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif ciğererebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanılamar. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar nispet çekici olabilir, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlamlar. Fakat, hapishaneğiniz gaye kitlenizin yalnızç ve nispet kayranı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme ciğerin değer sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, marifet görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metin mesajları, reklamlar, salık bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital vardiya kartları üzere ciğererikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat bütün ciğereriklerinizde tutarlı bir titrem ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi hapishaneğini (ulama sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Böylece, taharri sonuçlarında henüz yüce sıralarda ve henüz pıtrak görülür, hapishaneğinize trafik artışı sağlamlanır. İyi SEO meyveları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna vabestedır. Web hapishaneğinizde dobra boşlukştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz çokça sözcükten oluşan ifadeler) sömürmek SEO’nuzu henüz dobra hale getirir, trafik ve devirtürme dair henüz yüce meyvelar sağlamlar. Faziletli itibarlı üçüncü semt sayfalardan örgensel bağlanaklar fethetmek da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri hapishaneğinize yönlendirmenin bir öbür yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda sınırlı bir bağlanakya gelen her tıklama ciğerin ödeme binalır. Kontrol motorları ve çoğu sosyal iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin ciğererik akışlarında fonlenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), mefret tesir yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (metin) ve bentlantı göstermesi ciğerin taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, çoğunlukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla komünikasyon kurduğu ilk temas noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, bütün dijital varlıkları tutarlı bellik çkızılışmasıyla tanılamatabilir. Antrparantez web sitenizi taharri motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme tartıını (henüz çokça tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.